9 feb. 2011

En bild

Har länge tänkt skriva ett nytt inlägg, fattas bara att ta en massa bilder.
Slöjdar just nu på en massa projekt. Min återbrukade väska har fått ny duk, då den används hela tiden så är den inte helt färdig, har några ideer i huvudet. Stickar också på min cerisrosa tröja i entrådig ullgarn, har en del yllebroderisaker på gång och slutmontering av några småväskor i grannlåtsömmnad. Försöker göra klar "lyckokransen" i påsöm, har de mesta av det gröna kvar bara.......
Snart startar Slöjdklubben, vill fixa lite exempel på vad vi ska göra.

Akvarellgruppen har startat igen och här visar jag en bild som jag målade för nåt år sedan och som har fått hamna i ram. Har blivit övertalad att dekorera postens matsal med bl denna under tre månader.

Bildkvaliten är usel, jag har fotat med enkel mobilkamera, endast för att komma ihåg vad jag lånat ut.

1 kommentar: