26 maj 2012

Dekorationer och tofsar...

Idag på eftermiddagen har jag fått mycket gjort, med feststängerna. Jag har gjort tofsar och kransar lite då och då. Igår och idag har jag gjort toppdekorationer, i form av hjärtan- såklart. Både i plåt och servettdecoupage klistrat på papp. Det blir otroligt stabilt! Anser att flera är färdiga nu, men man kan aldrig veta, det kan alltid hängas på något mer, så vi får väl se!
Jag har också gjort en massa "boll" tofsar av mattrasor. Snoddat två långa rep- har tänkt dekorera rampen in till festlokalen, tillsammans med bolltofsarna. Ska ta en sväng förbi där och kolla in om det kan fungera som jag tänkt.
Jag har också målat två lampstommar som kanske kan bli en början till festkronor som ska hänga inne i festsalen.
Nu ska jag sova på saken, så får vi se vad som händer med dem i morgon.
Sov sött

Inga kommentarer: