5 sep. 2012

Slutbudat och avlövat

Ja nu har det gått några dagar sedan man senast kunde lägga bud på LÖVEN

Jag hade tänkt buda på mitt eget........
Jo jag fixade konto....
men sedan ville det sig inte.....
det krånglade och inget hände.....
Jag försöker senare.....
men jag glömde visst!

Så nu får "mitt" löv flytta
hoppas att köparen får glädje av det....
och vad kul att någon ville ha just mitt löv.

Undrar just var det hamnar
vore kul att få veta
kanske det blev till "Ansgar"?

I alla fall så har jag varit och sett alla löv "live" .
Det var mastigt att se alla löv och all fin slöjd.
Mitt i tog jag och mitt sällskap en paus i slöjdverkstan,
dagens tema var yllebroderi... kul.
Jag började med att välja färg som jag aldrig brukar välja
"hittade" några fina bomullsbitar, lite garn och lite vadmalsspill
så började jag sy......
med förstygn, lite runt här och lite runt där,
för att senare binda ihop......
det är så kul att göra helt fritt och kul att se vad det blir
Fortsättning följer så småningom

Sköt om er..

Inga kommentarer: