26 nov. 2014

Julmarknadshelg

Ja, nu till helgen är det julmarknadernas "mecka" här i Dalarna
I så gott som i varje småby häromkring är det julmarknader.

Själv kommer jag dock att åka till Enköping och sälja mina kransar, 
dessutom tar jag med mig en hel del hantverk.
Är du där så kommer jag att finnas vid café " My little gardenhouse "



 Förutom mina enriskranar så har jag i år gjort några i metall, både återbruk och "nytt" blandat

 Förra året gjorde jag några julgranshängen av kakformar 
och visst passar det väl bra med sådana när jag står intill ett café !?
Så nu har jag gjort några till.

 Fåglar i återbrukade, tovade ylletröjor, med broderi, pärlor och paljetter

Likaså hjärtan, har det blivit.
 

Jag har även stickat ett par tubsockor till en liten stjärna. 
De är nu på väg till London.

De är stickade med förskjuten resårstickning,
självklart i ullgarn

Ha en härlig advent.





































Inga kommentarer: