11 nov. 2011

Kreativt kaos

Jag har" hur mycket som helst" på gång, det finns så mycket roligt att göra.........

En del av mitt skrivbord, den andra halvan vågar jag inte visa!
På bilden syns ett prov med Elefanttråd, påbörjade änglar i plåt,
ett filthjärta ska bli.....

Jag har, också, varit förkyld och inte åkt och målat på torsdagkvällar som jag brukar
Igår kom jag iväg och gjorde ett par "10 min" bilder.


Det låg äpplen i ateljén.


Det ska föreställa en strand med ett båtvrak.
Snabba bilder utan krav på att det ska bli bra, bara för att komma igång.


Några streck på den här bilden hann jag med också.


Julgran är inget för mig, inte i år i alla fall.
kanske att jag hinner göra ett julträd, talltoppen är på torkning.
Hjärncellerna jobbar då och då med frågan hur den ska dekoreras.


Och slutligen en liten kik på en kommande present



Slöjda på.
Min helg innehåller en kurs i krympburksteknik.
JAG SKA HA KUL.
Ha det ni med.



Inga kommentarer: