30 dec. 2011

Lövat, det ska de bli

Jag ska också göra ett löv.
Ja både till Hemslöjdens jubileum
och, ja läs längre ner....

 Efter många funderingar, ja jag fortsätter fundera ett tag till.


Ramen har fått en svag ton av grön
och en massa material är framplockat


Kanske något av detta kommer att sättas på?
eller...

det här..

Lövet ska spegla mig
och det är svårt
för
jag är mycket
i alla fall när det kommer till vad jag använder för tekniker i slöjdandet.

Jag stickar, virkar, syr, broderar, pärlvirkar och målar m.m

Det ska jag också försöka få med.....
och jag vill att det ska locka ögat också...

DESSUTOM
så ska jag få vara med på bröllop
och få slöjda en del till det


Feststänger bla.
Så under en virkad socka, ej färdig, skymtar några skisser på stänger fram

Ja så då blir det väl lövat på flera sätt....
eller hur?

Gott nytt år!





Inga kommentarer: